miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

TŁUSTY CZWARTEK w Los Angeles, czyli wegańskie i bezglutenowe pączki

W LA nietrudno znaleźć tak ciekawe miejsca jak to, czyli piekarnia Breakaway Bakery dla alergików - wszystko przygotowane jest bez dodatku mleka, glutenu, orzechów, soi itd. Jesteście ciekawi co tu zakupiłam w Tłusty Czwartek? :)





Cynamonowy donut + donut o smaku syropu klonowego

Ten cynamonowy był najlepszy!

Kupiłam również bajgle - zjem je jutro na śniadanie i sprawdzę czy są równie dobre jak donuty

Niezwykle miękki, niemal rozpływający się w ustach, a co najważniejsze po zjedzeniu go nie czułam się beznadziejnie (tak jak w przypadku tradycyjnych pączków) ;)

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter


SHARE:

6 komentarzy

  1. To wszystko ma taki genialny klimat.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj najadłem się pączkami do syta :)

    www.redisbad.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. tłusty czwartek się skończył i jak tu dalej nie grzeszyć;)


    zapraszam www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią spróbowałabym takich pączków :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś nic nie jadłam, miałam iść do krowarzywa ale jakoś tak wyszło, że nie wyszło. Natomiast kiedyś kiedyś lubiłam jeść te gniazdka albo pączki z adwokatem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś miałam tak samo! moje ulubione <3

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig